Objekt v katastru nemovitostí - sociální bydlení II.
Objekt, který se uvažuje pro využití v rámci výzvy, je v katastru zapsán jako administrativní budova a dále územní plánem je daný prostor veden jako přestavbová plocha - stavby pro občanské vybavení:
přípustné:
stavby pro školství a výchovu, zdravotnictví a sociálních péči, kulturní zařízení, správní a administrativní objekty, stavba pro obchod, veřejné stravování a ubytování, služby nevýrobního charakter. Veřejná prostranství, veřejná (sídelní) zeleň, zařízení dopravní a technické infrastruktury.
podmínečně přípustné:
bydlení v případě, že se jedná o byt správce nebo majitele zařízení, plochy pro sport, tělovýchovu a hromadnou rekreaci, řemesla a služby nesnižující kvalitu prostředí, místní komunikace pro obsluhu území, plochy pro pěší, parkoviště, vestavěné garáže, ostatní garáže.
Je toto v územním plánu uvedené z hlediska podmínek IROP problémem?
IROP nijak neurčuje, jakým způsobem má být předmětný stávající objekt veden v katastru nemovitostí či územním plánu, případně jakým způsobem bude zkolaudován. Neřešíme objekt, ale to, zda v objektu vznikne a bude tak i zkolaudovaný byt (byty). Ve stavebním povolení (žádosti o stavební povolení) musí být uvedeno, že jde o výstavbu, rekonstrukci apod., bytu. Byt totiž může být umístěn i např. ve stavbě občanského vybavení. Pokud žadatel doloží stavební povolení, případně žádost o stavební povolení na byt(y) (a před vydáním PA pravomocné stavební povolení), bude vše v pořádku.
Odpověď ze dne 26. července 2018
Byl tento článěk pro vás užitečný?