Terminálem rozumíme přestupní uzel mezi různými módy dopravy s přestupem alespoň na jeden druh veřejné hromadné dopravy, případně k usnadnění přístupu cestujících využívajících individuální dopravu (motorovou či nemotorovou) k veřejné hromadné dopravě. Terminálem není izolovaná zastávka veřejné hromadné dopravy sloužící výhradně k nástupu a výstupu cestujících. Terminál je zpravidla vybaven prostorami sloužícími pro přechod mezi různými druhy dopravy, informačním systémem, případně dispečinkem. Zahrnuje plochy a stavby určené k zajištění pohodlí a nezbytné služby přímo zajišťované provozovatelem veřejné dopravy určené pro cestující – informace, odbavení cestujících, hygienické vybavení. U částí zázemí pro cestující, ve kterých jsou plánovány, nebo budou realizovány komerční aktivity (např. občerstvení, denní tisk), je součástí terminálu pouze hrubá stavba, nikoliv vnitřní vybavení. Podlahová plocha vyčleněná pro komerční aktivity nesmí přesáhnout 25 % půdorysné plochy zázemí (budovy). U stavební část projektu týkající se příjezdové komunikace budou klasifikovány jako způsobilé výdaje pouze k hranici 1. nejbližší křižovatky (dle §2, písm. x) zákona č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu) ve znění pozdějších předpisů).
Odpověď ze dne 5. března 2015