Obecné informace
Ministerstvo pro místní rozvoj ČR vyhlašuje 17. září 2015 průběžnou výzvu „Aktivity vedoucí k úplnému elektronickému podání“ k podávání žádostí o podporu z Integrovaného regionálního operačního programu, specifického cíle 3.2 – Zvyšování efektivity a transparentnosti veřejné správy prostřednictvím rozvoje využití a kvality systémů IKT
Cílem je podpořit aktivity vedoucí k úplnému elektronickému podání, tedy vytvoření podpůrných služeb elektronického podání, vytvoření samoobslužných míst pro úplné elektronické podání, elektronizace formulářů veřejné správy , implementace identifikace a autentizace ve smyslu nařízení eIDAS pro využívání služeb eGovernmentu prostřednictvím kontaktních míst a podpora sdílení identitních služeb na národní a regionální úrovni. Dále bude podpořeno vytvoření bezpečného mechanismu poskytování a využívání údajů jako součást referenčního rozhraní informačních systémů veřejné správy z jednotlivých agendových systémů v návaznosti na referenční údaje základních registrů s využitím funkcionality EgonServiceBus a vytvoření mechanismu pro odstraňování nekonzistencí nereferenčních údajů o subjektech práva v jednotlivých agendových systémech.
Alokace výzvy je 494 682 166,71 Kč.
Aktuality
11. 10. 2018 ŘO IROP oznamuje, že bylo dokončeno hodnocení projektů v rámci výzvy IROP č. 4 „Aktivity vedoucí k úplnému elektronickému podání“ SC 3.2. Přehled podpořených a náhradních projektů ve 4. výzvě naleznete zde.
27. 9. 2017 ŘO IROP oznamuje, že od 27. září 2017 byla aktualizována Specifická pravidla pro žadatele a příjemce 4. výzva IROP „Aktivity vedoucí k úplnému elektronickému podání“ SC 3.2.
Mezi nejvýznamnější změny patří:
- úprava výpočtu sankce u indikátoru 3 05 10 v textu Podmínek.
Přehled změn je uveden v úvodní části Specifických pravidel pro žadatele a příjemce 4. výzvy. Text výzvy zůstává nezměněn.
20. 1. 2017 ŘO IROP oznamuje, že dne 20. ledna 2017 došlo k vydání aktualizací textu a Specifických pravidel pro žadatele a příjemce s platností od 20. ledna 2017 u výzvy č. 4 „Aktivity vedoucí k úplnému elektronickému podání“.
Mezi hlavní důvody vydání aktualizace mj. patří:
- snížení minimálních výše celkových způsobilých výdajů z 3 mil. Kč na 1 mil. Kč,
- rozšíření vedlejších způsobilých výdajů o koncová HW zařízení, výdaje na služby odborné konzultace a dozoru implementace pořizovaného informačního systému, stavební práce, které vyžadují stavební povolení, bezprostředně související s realizací projektu, nákup a pořízení dat,
- úprava povinné přílohy Souhlasného Stanoviska hlavního architekta eGovernmentu.
- změna data ukončení příjmu žádostí o podporu v MS2014+ z 30. 6. 2017 na 14. 12. 2017
Přehled všech změn textu a Specifických pravidel pro žadatele a příjemce 10. výzvy je uveden v úvodní části změněných dokumentů.
22. 7. 2016 ŘO IROP oznamuje, že od 22. července 2016 byly aktualizovány Specifická pravidla pro žadatele a příjemce, jejich přílohy a text výzvy č. 4 IROP „Aktivity vedoucí k úplnému elektronickému podání“.
Mezi nejvýznamnější změny patří:
- Rozdělení kritérií přijatelnosti na kritéria napravitelná a nenapravitelná.
- Zrušení povinné přílohy č. 6 Průzkum trhu na základě úpravy způsobu stanovení cen do rozpočtu projektu ve studii proveditelnosti.
- Možnost přiložení souhlasného stanoviska podle Usnesení vlády ČR č. 889/2015.
- Úprava vzoru Podmínek a Krácení peněžních prostředků při porušení Podmínek Dopisu MMR/Stanovení výdajů na základě obecného vzoru pro všechny výzvy.
Přehled změn Specifických pravidel pro žadatele a příjemce a výzvy je uveden v úvodní části změněných dokumentů.
Kontakty Centra pro regionální rozvoj České republiky
Kontaktní informace na pobočky Centra pro regionální rozvoj ve všech krajích České republiky pro administraci Integrovaného regionálního operačního programu naleznete
zde.